check
מרכז קריירה, מרכז יזמות וקונצרטים | לשכת הרקטור

מרכז קריירה, מרכז יזמות וקונצרטים

18 מרץ, 2019

 

חברות/ים יקרות/ים,

שלושה עדכונים, לצד ברכה לסמסטר לימודים מוצלח ומהנה:

1. אנחנו מקיימים באוניברסיטה סדרת קונצרטים ללא תשלום. בהר הצופים הקונצרטים בימי שני בשעה 13:00, במשך 45 דקות, התכנית כאן. בקמפוס ספרא בגבעת רם בימי רביעי בשעה 18:00. פרטים באשר לאירוע הקרוב כאן. כדאי לנצל את ההזדמנות ולהאזין לפחות לקונצרט אחד במהלך כל סמסטר.

2. בימים אלה פתחנו את מרכז הייעוץ התעסוקתי וההשמה של האוניברסיטה ("מרכז קריירה"), בניהולה של מירי קורנמן, ובשיתוף עם אגודת הסטודנטים. כדאי להאיץ בסטודנטים להתעדכן באשר לפעילות המרכז ולקבל מידע על מגוון משרות, סדנאות ואירועים בדף הפייסבוק. לפניות אישיות, בעיקר לקידום שיתופי פעולה בין המרכז לבין היחידות האקדמיות השונות, ניתן לפנות בדוא"ל אל מירי: Careercenter@savion.huji.ac.il

3. לאחרונה החל לפעול מרכז היזמות והחדשנות של האוניברסיטה ( HUJI-Innovate), בניהולם של אמנון דקל ואיילת כהן. המרכז נועד לספק לסטודנטים הכשרה אקדמית בתחומי היזמות העסקית והחברתית ולקדם שיתופי פעולה בין-תחומיים. פרטים נוספים, לרבות הזמנה לאירוע ההשקה של המרכז ב- 26 במרץ, בהשתתפות אורי לוין, מייסד וייז, והזמנה לפעילות להקמת חברות הזנק ומיזמים חברתיים, באתר מרכז היזמות וכן בדף הפייסבוק. גם כאן, חשוב להביא את המידע לידיעתם הסטודנטיות/ים ולהציע להן/ם להירשם לרשימת התפוצה של המרכז, כאן.

היעד הבא שלנו הוא הקמת מרכזי למידה נוספים בקמפוסים השונים, בדומה ל"אקווריום" שזוכה לביקוש רב בבית הספר למדעי המחשב בקמפוס ספרא בגבעת רם.

 

בברכה, ברק