הודעה למורים.ות שבוע קליטה והשלמה

14 ינואר, 2024

English Version

מורים ומורות יקרים,

כפי שהודענו בתחילת הסמסטר, השבוע הרביעי ללימודים, אשר מתחיל ב 21.1.2024, יתקיים במתווה של "שבוע קליטה והשלמה" עבור משרתי ומשרתות המילואים והקבע אשר הצטרפו באיחור ועד  למועד זה. בשבוע זה, בנוסף לכל מערך התמיכה, ירוכז מאמץ בכל הקורסים על מנת להביא את המשרתים והמשרתות שיצטרפו ללימודים לנקודת פתיחה שוויונית ככל הניתן לשאר הסטודנטיות והסטודנטים.

חשוב להדגיש בפני הסטודנטים כי שבוע זה איננו שבוע חופשה. בקורסים בהם אין משרתי מילואים שנעדרו מהלימודים עד כה ויצטרפו בשבוע הבא, לא תהיה הפסקת לימודים. בקורסים בהם תהיה הפסקת לימודים מומלץ להדריך את כלל הסטודנטים כיצד לנצל את השבוע לצורך למידה איכותית ככל האפשר (חזרה על החומר, תרגול וכו').  

 

בכל אחד מהקורסים אותם אתם.ן מלמדים הסמסטר, יש למלא טופס קצר בו תדווחו על הפעילות בשבוע הקליטה וההשלמה. הטופס מופיע במערכת הסילביי ( מערכת עדכון הסילבוסים לשנתון).

הטפסים שתמלאו ישלחו לדיקנים ולא יהיו חשופים לסטודנטים.  על כן, אם טרם עשיתם.ן זאת, יש לעדכן את הסטודנטים.ות בקורסים שלכם.ן על המתווה לשבוע זה.

כניסה למערכת:

https://www4.huji.ac.il/cgi-bin/teachers_syl/teachers_syl.cgi

עם הכניסה למערכת יופיע מסך עם הסבר על האפשרויות ורשימת הקורסים של כל מורה

mrkt_dkvn_sylbvs_khdshh.jpg

 

בכל קורס יש לבחור אחת מבין 3 שלושת האפשרויות. אם בחרתם באפשרות 3, תתבקשו לפרט את המתווה לקליטתם, בשבוע הקליטה וההשלמה ובכלל.

המידע יתעדכן רק לאחר לחיצת על כפתור

עדכן טופס/submit

המופיע בתחתית המסך מצד שמאל

הטופס יופיע במערכת ביום שני ה- 15.1 בבוקר. יש למלא אותו בכל קורס שאתם מלמדים הסמסטר,  לכל המאוחר עד יום רביעי 17.1.2024. ניתן להתאים את אופן הפעילות בקורס לפי מספרי משרתי ומשרתות המילואים שיכול להשתנות במהלך הימים הבאים ולעדכן בהתאם את הדיווח.

מידע על הסטודנטים והסטודנטיות משרתי.ות המילואים נמצא גם באתר המוודל בכל אחד מהקורסים.  

לתמיכה טכנית ניתן לפנות לצוות התמיכה :

WhatsApp: 052-588-6733   

טלפון – 02-5883450

תודה רבה לכולכם.ן על ההשקעה המיוחדת בסמסטר מאתגר זה .

בברכה,

תמיר