עדכון מדיניות הפעילות בקמפוס - פברואר 2022

6 פברואר, 2022

 

English Version

 

 

שלום לחברות ולחברי קהילת האוניברסיטה העברית,

הנהלת האוניברסיטה העברית החליטה לעדכן את מדיניות הפעילות בקמפוס, בהתבסס על ההערכה ששיא התחלואה בגל החמישי של המגפה כבר חלף, ושבזמן הקרוב צפויה להמשיך ירידה במספר מקרי ההידבקות. הנה עיקרי המדיניות העדכנית:

1. כניסה לקמפוס: מי שנמצא/ה חיובי/ת בבדיקת קורונה, מחויב/ת לפעול לפי כללי הבידוד שקבעה הממשלה, ולהימנע לכן מלהגיע לקמפוס מכל סיבה שהיא, עד לקבלת היתר יציאה מהבידוד, לפי מדיניות הממשלה שבתוקף. כמו כן, לפי מדיניות האוניברסיטה, גם מי שיש לו/ה תסמינים של קורונה, אף אם לא נמצא/ה חיובי/ת, מתבקש/ת שלא להגיע לקמפוס עד לחלוף התסמינים. ערכות לבדיקה מהירה (במחיר סמלי של 10 ש"ח) מוצעות למכירה בקמפוס.

מעתה אין עוד איסור גורף להגיע לקמפוס על מי שמתגורר/ת עם חולה מאומת/ת, אך יש להפעיל בעניין זה שיקול דעת, כדי להימנע מהדבקה של אחרים. הכניסה לקמפוס מותרת מעתה גם ללא הצגת "תו ירוק".

2. סגל מינהלי: בשבוע הקרוב, עבודת הסגל המינהלי ממשיכה באותה מתכונת שנהגה עד כה, כלומר בכל זמן נתון רק כמחצית מחברי/ות הסגל בכל יחידה עובדים/ות מהקמפוס והאחרים/ות מביתם/ן. מנהלי/ות היחידות מוסמכים/ות להתיר חריגה מכך, באשר לעובדים/ות שחלו בקורונה והחלימו בחודשיים האחרונים וכן במקרים שבהם הדבר נחוץ בשל צרכי העבודה. השירות לסטודנטים/ות במזכירויות לענייני הוראה ימשיך להיעשות לעת עתה מרחוק בלבד.

החל מיום ראשון הבא, 13 בפברואר 2022, העבודה תיעשה ברובה מהקמפוס, והעבודה מהבית תוגבל ליום אחד בשבוע.

3. פעילות מחקר: פעילות המחקר במעבדות נמשכת כסדרה ואין עוד חובה להגביל את מספר הנוכחים/ות במעבדות המחקר.

4. אופן הפעילות בקמפוס: ממשיכה לחול חובת עטית מסכות באולמות (גם בזמן בחינות שמתקיימות בקמפוס), במעבדות ובמשרדים. לעת עתה, אין לקיים מפגשים מרובי-משתתפים (מלבד בחינות). ההערכה היא שההגבלות על הפעילות בקמפוס יוסרו בתוך כשבועיים, ולכן ניתן לתכנן לקיים אירועים שיהיו החל מ- 20 בפברואר. הלימודים בסמסטר ב', שיחל ב- 6 במרץ, מתוכננים להתקיים במתכונת רגילה, בכיתות בקמפוס.

5. בחינות: מתכונת הבחינות ממשיכה ללא שינוי. משמעות הדבר שמרבית הבחינות יתקיימו מרחוק, אך הפקולטות רשאיות לקיים בחינות בקמפוס, אם נמצא שיש לכך הצדקה עניינית. אין מניעה לכך שבחינה שבמועד א' התקיימה מרחוק, תתקיים במועד ב' בקמפוס.  על היחידות האקדמיות להודיע לסטודנטים בהקדם האפשרי על מתוכנת הבחינות במועד ב'.

רפואה שלמה לכל החולים/ות. תודה לכלל חברות וחברי הסגל המינהלי והאקדמי, על העבודה המאומצת במיוחד בתקופה האחרונה. המשך הצלחה בבחינות לסטודנטיות ולסטודנטים.

 

בברכה,

פרופ' אשר כהן, נשיא

פרופ' ברק מדינה, רקטור

מר ישי פרנקל, סגן נשיא ומנכ"ל