check
מכתב לסגל | סגר שלישי | לשכת הרקטור

מכתב לסגל | סגר שלישי

7 ינואר, 2021

 

English Version

שלום לחברות ולחברי הסגל האקדמי,

הפעילות האקדמית שלנו ממשיכה בהיקף האפשרי. בתקופת הסגר הנוכחי, החל מ- 10 בינואר 2021 ועד להודעה חדשה, נפעל באופן הבא:

  1. בשבועיים שנותרו לסיום הסמסטר, ההוראה תתקיים במלואה באופן מקוון. פעילויות הוראה שנערכו בקמפוס וכן סיורים לימודיים לא יתקיימו. החריג היחיד הוא הוראה קלינית, שתמשיך להתקיים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
  2. נראה שלפחות בחלק הראשון של תקופת הבחינות, שמתחילה ב- 24 בינואר 2021, לא נוכל לקיים בחינות בקמפוס. ראשי היחידות האקדמיות יעמדו בקשר עם מורי הקורסים שהבחינות בהן נועדו להיערך בקמפוס, לתיאום אופן עריכת הבחינות. בבחינות שתופעל בהן תוכנת חסימה, יש לקיים בחינת-דמה, לצורך תרגול.
  3. פעילות המחקר מתוך הקמפוס, במשרדים ובמעבדות המחקר, תיעשה במתכונת מצומצמת. במהלך תקופת הסגר, מותרת נוכחות של עד 30% מהנוכחים/ות במעבדה בימי שגרה. על ראש/ת המעבדה למסור מדי יום דיווח לדיקן/נית המשנה על מספר הנוכחים במעבדה באותו יום. לאור המקרים הרבים יחסית של הידבקות בנגיף במעבדות, יש להקפיד הקפדה יתרה על שמירת הכללים, ומומלץ לצמצם בשבועיים הקרובים במידה המרבית האפשרית את הפעילות במעבדות, ולהגבילה לפעילות שאם לא תימשך ייגרם נזק ממשי למחקר. לפי הנחיות גורמי האכיפה, אין מונפקים אישורי מעבר.

בבקשה המשיכו לבטא הכרה בקשיים הייחודיים שעמם מתמודדים הסטודנטים, עוזרי ההוראה והמחקר והעובדים, בשל הסגר והמגפה. בתקופת הסגר, הימנעות בבקשה מלחייב סטודנטים ועובדים לעבודה מהקמפוס.

תודה על שיתוף הפעולה. בריאות טובה.

 בברכה,

ברק מדינה, רקטור