יום מימון המונים לאוניברסיטה העברית

12 יולי, 2018

 

שלום רב,

 

בהמשך לאיגרת ששלחתי, אני מבקש להרחיב מעט, בשם האגף לקשרי חוץ, על יום "מימון ההמונים", ועל האופן בו ניתן להפיץ קיומו של יום מרגש זה ברשתות החברתיות.

האוניברסיטה העברית קוראת לכל בוגריה, תלמידיה, חברי הסגל המנהלי והאקדמי שלה וידידיה, להצטרף ליום "מימון ההמונים" העולמי הראשון, אשר יתקיים בתאריך 24 ביולי 2018, יום השנה המאה להנחת אבן הפינה.

המטרות העיקריות של יום זה הן הרחבת הקהילה התומכת באוניברסיטה בארץ ובעולם, הגדלת מכסת המלגות ותקציבי המחקר וכמו גם השגת מקורות כספיים נוספים לשיפור התשתיות באוניברסיטה.

במהלך 24 שעות חובקות עולם, בשש יבשות, נשאף לגייס תרומות באמצעות מערכת אינטרנטית ייעודית הנקראת "מימון המונים" (Crowd-Funding).     

השאיפה היא שבוגרי/ות האוניברסיטה וידידיה, בארץ ובחו"ל, ואף חברי/ות הסגל האקדמי והמנהלי, יבטאו באמצעות תרומה, קטנה כגדולה, את התמיכה שלהם באוניברסיטה ובמטרותיה.

בבקשה הירשמו כשגרירים ליום "מימון ההמונים" באתר: https://www.hugivingday.com; הקליקו על "Sign Up" ותוכלו להיכנס לאזור אישי שבו קישור ייחודי עבורכם וכן גרפיקה ווידאו להפצה. בבקשה הפיצו לחבריכם ברשות החברתיות השונות את קיומו של יום זה. תוכלו גם לעקוב אחר התקדמותכם בטבלת השגרירים העולמית.             

בבקשה עזרו לנו להפיץ את יום "מימון ההמונים". מצורפות להלן תמונות שאפשר לשתף ברשתות החברתיות.

 

פרופ' ברק מדינה

רקטור