check
ברכות לשנת הלימודים תשפ"א | לשכת הרקטור

ברכות לשנת הלימודים תשפ"א

20 אוקטובר, 2020

 

שלום לחברות ולחברי הסגל האקדמי,

שנת לימודים מוצלחת. זו הזדמנות להודות לכם/ן על המאמצים הרבים בהיערכות להוראה מרחוק, היצירתיות והמחויבות הרבה למצוינות גם בהוראה. העלייה הנמשכת בשביעות הרצון של הסטודנטים מהלימודים באוניברסיטה, כמו גם הזינוק הנמשך במספר הסטודנטים (עלייה של 12% בבוגר ובשיעור דומה גם במוסמך) הן ביטוי לכך שגם הסטודנטים מעריכים את ההשקעה הרבה של כולנו.

זו הזדמנות לומר גם תודה על ההתגייסות הנרחבת הנמשכת של חברי הסגל בפרויקט ההנחיה האישית של סטודנטים בשנה א ללימוד הבוגר, פרויקט שזוכה להצלחה רבה; ולכך שכמעט כול חברי הסגל האקדמי הבכיר – למעלה מ-97% מהם/ן – מסכימים להקלטת השיעורים בתקופת הקורונה ולהנגשת ההקלטה לסטודנטים (אגב, אם מנגישים הקלטות משנים קודמות, מוטב להשמיט קטעים שבהם סטודנטים מתבטאים בזמן השיעור). שתי הדוגמאות הללו – התנדבות להנחיה אישית והסכמה להקלטות – מלמדים שוב שדרך הפעולה המיטבית באוניברסיטה שלנו היא זו שמבוססת על המחויבות הפנימית של חברי הסגל למצוינות אקדמית ולא כזו שמבוססת על כפייה. תודה גם להנהגת ארגון הסגל האקדמי הבכיר, על שיתוף הפעולה הנמשך ובעיקר על הדחיפה והעידוד להנהלה ולי אישית להשתפר.

אנחנו ממשיכים להיערך לחזרה חלקית של הוראה בקמפוס. בכוונתנו לעשות זאת החל מ-1 בנובמבר (בכפוף להנחיות הממשלה) במעבדות הוראה והכשרה מעשית; ובקורסים "רגילים" נעשה זאת ככל שמצב התחלואה יאפשר זאת, בהסתמך במידה רבה על הרחבה ניכרת של מערך הבדיקות, תוך שיתוף פעולה עם הפקולטה לרפואה והדסה.

שנת לימודים מוצלחת.

 בברכה,

ברק מדינה, רקטור